About Me

My photo
Assalamualaikum Warahmatullah! Salam Sejahtera! Selamat Datang! Welcome to the blog “to love is to share”. You are set to connect with knowledge informations, articles, jokes, more and more blogs, etc, so for the meanwhile, do enjoy your visit. And if you have to go, don't forget to come back again. Lets we all, exclusively communicate, share, and discover interest for pleasure, funs and own benefits.. *** Sesungguhnya aku menulis bukan kerana nama, tetapi sekadar ingin berkongsi. Dan apa yang baik yang aku fikirkan, mungkin tidak pulak bagi pengunjungku. Oleh itu, aku mohon maaf dan aku tidak bertanggungjawab atas sebarang salah laku maupun sebarang kesulitan yang timbul akibat mengikuti apa yang aku kongsikan. Terima Kasih.. Sanggar Bayu I Say, What You Know Shapes Where You Go..

Monday, May 17

Selamat Hari Guru

Salaam guys, read on and enjoy.. thanks.



Salaam, kepada guru guru khasnya dan tidak ketinggalan semua warga pendidik, baik secara langsung maupun tidak disengajakan. and not to forget my beloved sisters Cikgu Hamsiah, Cikgu Norlila dan Cikgu Faudziah..hehehe , keep it going, gals..


Saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada pendidik kita yang tidak pernah jemu mendidik anak bangsa demi memartabatkan lagi bangsa MALAYSIA. well folks, selamat hari guru, semoga kalian terus tabah menghadapi setiap pancaroba mendidik anak bangsa, untuk menjadi warga negara yang cemerlang, bermanfaat untuk agama , bangsa dan negara..


Tahniah dan semoga para GURU akan lebih cemerlang dalam mendidik dan semoga semangat waja itu tidak luntur dek zaman, tidak lekang dek panas dan tidak patah oleh cabaran.


Especially to Cikgu-cikgu ku, mungkin ini le masa yang amat mencabar untuk cikgu kalian, namun tabahkan hati untuk terus bejuang agar kesinambungan mendidik anak bangsa dapat diteruskan walaupun didalam keadaan yang agak terbatas kini.

once more, selamat hari guru; happy teacher's day, not too late, kan?


haha, berkampung di bukit jalil selama tiga hari, teringat jua mc d dan kfc but anyway it is good to be back home. cuma dapat akses kepada notebook saya setelah kembali malam tadi.

terima kasih semua.

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comment..

Related Posts with Thumbnails

View this Blog's as well