About Me

My photo
Assalamualaikum Warahmatullah! Salam Sejahtera! Selamat Datang! Welcome to the blog “to love is to share”. You are set to connect with knowledge informations, articles, jokes, more and more blogs, etc, so for the meanwhile, do enjoy your visit. And if you have to go, don't forget to come back again. Lets we all, exclusively communicate, share, and discover interest for pleasure, funs and own benefits.. *** Sesungguhnya aku menulis bukan kerana nama, tetapi sekadar ingin berkongsi. Dan apa yang baik yang aku fikirkan, mungkin tidak pulak bagi pengunjungku. Oleh itu, aku mohon maaf dan aku tidak bertanggungjawab atas sebarang salah laku maupun sebarang kesulitan yang timbul akibat mengikuti apa yang aku kongsikan. Terima Kasih.. Sanggar Bayu I Say, What You Know Shapes Where You Go..

Monday, March 7

" Flashing Firmware " Siri Pengenalan...

Salaam guys, read on and enjoy.. thanks.



---
"WHATEVER YOU DO, OUT OF THIS TUTORIAL, IT IS ALWAYS AT YOUR OWN RISK..."


Salaam dan selamat sejahtera kepada semua Warga " to love is to share", semoga hari ini dan hari hari seterusnya adalah hari yang sentiasa baik untuk anda semua..

tiada hari yang tidak sempurna selain dari hari hari yang baik baik belaka. yang tak sempurna hanya le diri kita sendiri, makhluk ciptaan ALLAH S. W. T, sebaik baik ciptaanNYA.. tetapi sentiasa diuji dan terus diuji.. pun begitu kita tidak pulak dihalang dari terus menguji diri sendiri, untuk menjadi yang lebih sempurna dikalangan makhluk ciptaanNYA yang lain. yang baik dikalangan yang baik baik, "the best among the best"!



So, untuk hari ini, sebagai siri pengenalan, saya ingin kongsikan cerita , setelah menguji dan diuji, maka satu penemuan positif telah dapat ditemui dan hasilnya sungguh memberangsangkan. kami BERJAYA!!! Hooray! Hooray! Hooray!


---
It's the challenge, the guts that counts, and seperti falsafah, "WHAT YOU KNOW SHAPES WHERE YOU GO" , akhirnya kami telah berjaya juga melaksanakan proses "Flashing Firmware" ..


dan untuk makluman, kami sedar bahawa jika gagal kami akan berdepan dengan masalah "Dead Phone"... usaha itu ibarat seperti " TIKUS MEMBAIKI LABU " , DAN MUNGKIN AKAN AKHIRNYA JADI JUGA SEPRTI " si luncai terjun dengan labu labunya " atau mungkin seperti " Mat Jenin " dengan angan angannya..

namun, seperti pada hakikatnya, sebagai makhluk yang " SEBAIK BAIK CIPTAAN NYA " , bila diuji dan terus diuji, kita tidak harus tunduk dan tunduk mengalah, tetapi harus ikut rasmi padi " SEMAKIN TUNDUK SEMAKIN BERISI " ..


---
Untuk itu , seperti yang telah diberitahu dulu, saya akan kongsikan penemuan ini , khusus secara " EKSKLUSIF " hanya untuk anda, kita bertaut atas slogan " to love is to share "

Saya akan mulakan Siri "Boarak Belalang Tutorial " ini untuk beberapa siri dan ini adalah siri pengenalan atas penemuan ini.. dan saya berharap , rakan rakan turut serta didalam perbincangan , " Q & A ", untuk mencari keputusan yang terbaik untuk semua..


So untuk siri yang akan datang, rakan rakan bersedia le untuk menyimpan setiap " TOOLS " serta maklumat yang akan dikongsikan dari masa ke semasa, berdasarkan setiap siri "BORAK BELALANG Tutorial" ini...


Harap Maklum dan Selamat Hari Ibu! Haha, setiap hari adalah "Hari Ibu", makhluk ciptaan Allah S.W.T... yang terbaik untuk kita semua!


" to love is to share "

1 comment:

Thanks for your comment..

Related Posts with Thumbnails

View this Blog's as well